Στη χορωδία μας (εργαστήριο φωνής) καλωσορίζουμε όλα τα παιδιά χωρίς να περνούν από ακρόαση και χωρίς να διαχωρίζονται σε ταλαντούχα και μη, με στόχο να προσφέρουμε εμπειρίες και ερεθίσματα για να ανακαλύψουμε, να χαρούμε και να καλλιεργήσουμε το υπέροχο μουσικό όργανο που λέγεται «φωνή», με το οποίο όλοι είμαστε προικισμένοι!
Τι κάνουμε στην τάξη;
  • καλλιεργούμε την αγάπη για τη φωνή και το τραγούδι (αγωγή της φωνής)
  • εξερευνούμε βιωματικά - ανακαλύπτουμε τον τρόπο που παράγεται ο ήχος μας
  • ανακαλύπτουμε την σωστή στάση του σώματός μας
  • ανακαλύπτουμε με ποιόν τρόπο τραγουδούμε (τοποθέτηση φωνής)
  • ανακαλύπτουμε και  μαθαίνουμε να ορίζουμε την αναπνοή μας (διαφραγματική αναπνοή)
  • συνδέουμε το ρυθμό του λόγου με το ρυθμό της μουσικής
  • δουλεύουμε την άρθρωσή μας
  • τραγουδάμε σε πολλές γλώσσες
  • ανακαλύπτουμε το εσωτερικό μας αυτί
  • παίζουμε με ρυθμικές κινήσεις, με το σώμα μας ως κρουστό όργανο (body percussion)
  • ανακαλύπτουμε τις εντάσεις και τις ταχύτητες της μουσικής (forte/piano, accelerando-ritardando κ.ά.)
  • παίζουμε μουσική δημόσια σε γονείς και φίλους (διαχείριση άγχους)
  • εργαζόμαστε ομαδικά, συνδεόμαστε μέσα από τη μουσική και το τραγούδι.
 
Γνωρίζοντας ότι κάθε άνθρωπος είναι προικισμένος με το ρυθμό και τις βασικές φωνητικές ικανότητες και αναζητώντας τρόπους ώστε όλα ανεξαιρέτως τα παιδιά να συμμετέχουν, η διδασκαλία της μουσικής, σύμφωνα με την προσέγγιση της μουσικοπαιδαγωγού με κατεύθυνση τη φωνή Τέτης Αϊβατζίδου (που βασίζεται στην μουσικοπαιδαγωγική προσέγγιση των Orff, Dalcrose, Gordon, Koday), στηρίζεται στη μίμηση και το παιχνίδι, με όρια τους απαράβατους κανόνες των παιχνιδιών. Στόχος της είναι να εξελιχθούν μέσω βιωμάτων τα κύρια στοιχεία της μουσικής, δηλαδή ο ρυθμός και οι βασικές φωνητικές ικανότητες με τις οποίες είναι προικισμένος κάθε άνθρωπος.
Το ρεπερτόριο που θα μας απασχολήσει είναι κανόνες, παραδοσιακά τραγούδια και παιχνίδια από τις παραδόσεις του τόπου μας και άλλων λαών με βάση της εποχές ή τα έθιμα της περιόδου, τα οποία θα διδάσκονται και θα παρουσιάζονται από μνήμης και σε συνδυασμό με κίνηση, χρησιμοποιώντας όσα αντικείμενα μπορούν να λειτουργήσουν ως μουσικά όργανα, όπως το σώμα μας (body percussion), καρέκλες, υλικά ανακύκλωσης κ. ά. ή  ρυθμικά και μελωδικά κρουστά όργανα. 
 
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ:
Προπαρασκευαστικό τμήμα χορωδίας
Καθοδήγηση: Tέτη Αϊβατζίδου
Ηλικίες: παιδιά δημοτικού σχολείου από δευτέρα έως και την έκτη τάξη
Διάρκεια: 60
Για τους μαθητές του Ωδείου Ριζοπούλου η συμμετοχή στη χορωδία είναι δωρεάν