Μεγάλη γιορτή στην αρχαία Ελλάδα προς τιμήν του Διόνυσου, του θεού της φύσης και του κρασιού, στην αρχή της άνοιξης, Όπως δηλώνει και το όνομά τους, τα Ανθεστήρια γιορτάζονταν με τραγούδια και κατανάλωση κρασιού, όταν δειλά δειλά ξεπροβάλλουν από τη γη τα πρώτα άνθη, δηλαδή το ξύπνημα της φύσης.

Τα Ανθεστήρια ήταν και γιορτή των παιδιών. Τα παιδιά πάνω από τριών ετών, στεφανώνονταν με λουλούδια και τους χάριζαν μικρά αγγεία στο σχήμα των χοών ή «πλάσματα πηλού», δηλαδή πήλινα αμαξάκια, κούκλες κ.λ.π. Τα κορίτσια διασκέδαζαν πάνω σε κούνιες που ήταν κρεμασμένες σε δέντρα, στεφανωμένα κι αυτά με άνθη και τραγουδούσαν ερωτικά τραγουδάκια. 

Τα παραδοσιακά τραγούδια της αιώρας, που απαντώνται σε πολλές περιοχές της Ελλάδας και με διάφορες παραλλαγές, έχουν τις ρίζες τους σε αρχαία τραγούδια, παρόμοιου ερωτικού χαρακτήρα. 

Πώς μελετούμε αποτελεσματικά | TED-ed

Για να μάθουμε οποιαδήποτε φυσική ικανότητα χρειάζεται εξάσκηση. Και τι είναι εξάσκηση; η επανάληψη μιας ενέργειας για να γίνουμε καλύτεροι! Με την εξάσκηση κάνουμε την ενέργεια αυτή ευκολότερα, ποιο γρήγορα και με αυτοπεποίθηση. Στο βίντεο του TED-ed εξηγείτε πώς η μελέτη επηρεάζει τις εσωτερικές λειτουργίες του εγκεφάλου μας.

Η όπερα «Ο Μικρός Πρίγκηπας» δημιουργήθηκε από το μηδέν. Σπουδαστές μουσικής, σε διάφορα επίπεδα σπουδών, χωρίς να διακρίνονται σε ταλαντούχους ή μη και χωρίς να περάσουν από ακρόαση, 

Το ντοκιμαντέρ που γυρίστηκε στο αρχοντικό του Vladimir Horowitz στο Upper East Side της Νέας Υόρκης. Ο ίδιος παρουσιάζει αγαπημένα πιανιστικά κομμάτια από το ρεπερτόριό του και ρίχνει φως στην σκέψεις και απόψεις για τη μουσική του. Δείτε στο κανάλι μας στο you tube το trailer του φιλμ.
Κατά τη διάρκεια της ταινίας ο Horowitz συχνά αστειεύεται και μιλά για τους αγαπημένους του συνθέτες: το φίλο του Σεργκέι Ραχμάνινοφ, το Frederic Chopin και το μυστηριώδες σύγχρονο συνθέτη Αλεξάντερ Σκριάμπιν. Η σύζυγος του Horowitz, Wanda, συμβάλλει επίσης στις συζητήσεις, παρουσιάζει φωτογραφικά άλμπουμ και αναπολεί το παρελθόν τους. Δείτε όλο το film εδώ.

 Γνώση είναι η εμπειρία, οτιδήποτε άλλο είναι πληροφόρηση, Αϊνστάιν.

Μια μαθησιακή δυσκολία δεν σημαίνει ότι το άτομο δεν μπορεί να μάθει, σημαίνει απλώς ότι δεν μπορεί να μάθει με τον τρόπο που μαθαίνουν οι περισσότεροι άνθρωποι. Η διδασκαλία της μουσικής σε παιδιά που έχουν διαγνωστεί με δυσλεξία είναι μια τέτοια περίπτωση. Σε αυτό το επίπεδο, θα μπορούσε κανείς να ισχυριστεί ότι η δυσλεξία, όπως και οι άλλες μαθησιακές δυσκολίες, δεν είναι πρόβλημα των μαθητών, αλλά του τρόπου εκπαίδευσης. Σε μια ιδανική κοινωνία, το σχολείο θα είχε την ευελιξία να προτείνει εναλλακτικούς τρόπους διδασκαλίας, έτσι ώστε ο κάθε μαθητής να μπορεί να ενταχθεί στο πλαίσιο που του ταιριάζει, και η διαφορετικότητα να μην αποτελεί ανωμαλία, αλλά τον κανόνα.